آخرین اخبار

خبر مهم برای اهالی گز و ساکنین شرق شاهین شهر: بوی تعفن فاضلاب کمتر از یکماه دیگر مرتفع می شود.

حماسه سازان ،مهندس احمد زاده ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۹۴/۳/۱۱برای ارائه گزارش مهمان دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در شاهین شهر بود. مدیر آبفای شاهین شهر و میمه آخرین وضعیت اجرای شبکه فاضلاب در گز و بهسازی شبکه جمع آوری فاضلاب شاهین شهر را […]

اشتراک گذاری
17 خرداد 1394
کد مطلب : 18388

حماسه سازان ،مهندس احمد زاده ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۹۴/۳/۱۱برای ارائه گزارش مهمان دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در شاهین شهر بود.

مدیر آبفای شاهین شهر و میمه آخرین وضعیت اجرای شبکه فاضلاب در گز و بهسازی شبکه جمع آوری فاضلاب شاهین شهر را تشریح کرد وضمن تشکر از آقای حاجی بخاطر تخصیص مبلغ پنج میلیارد ریال برای اجرای فاز دوم شبکه فاضلاب گرگاب گفت: پس از اجرای حدود ۳ کیلومتر شبکه در فاز اول که با همت جنابعالی و اخذ اعتبار صورت گرفت، مرحله دوم نیز به طول بیش از ۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در حال اجراست وانشاالله تا دو ماه دیگر به اتمام می رسد.

وی همچنین با تقدیر از نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی بدلیل همکاری در زمینه ورود سانتریفیوژهای لجن خشک کن به کشور و نصب آنها در تصفیه خانه شاهین شهر گفت: دغدغه جنابعالی برای اهالی شریف شهر گز و مردم خوب شرق شاهین شهر که بوی تعفن ناشی از تصفیه فاضلاب بیش از ۴۰ سال آنها را رنج می داد و گوشزد پیاپی آن به مدیران استان و کشور بالاخره به نتیجه رسید وانشاالله با حضور جنابعالی این پروژه مهم در ابتدای ماه مبارک رمضان به بهره برداری می رسد.

احمد زاده در خصوص اجرای خط ۶۰۰ آبرسانی به گز از منابع پیلاف و وضعیت آب در تابستان در پیش رو هم به آقای حاجی گزارش داد.

مهندس علی اکبری رئیس اداره راه وشهرسازی شاهین شهر و میمه نیز ساعت ۱۵/۱۵ دوشنبه ۹۴/۳/۱۱با حضور در دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه وبرخوار در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه های: اصلاح چهار راه قاسم آباد، میدان مورچه خورت تقاطع غیر همسطح خورزوق، روشنایی محور معلم، اصلاح و ترمیم روکش آسفالت محور حسن رباط و ورودی جاده جعفر آباد توضیحاتی ارائه کرد.

آقای حاجی نیز ضمن تأکید بر اجرای پروژه های در دست اقدام از اصلاح و روکش آسفالت جاده دیسمان به تقاطع غیر همسطح طالقانی شاهین شهر تشکر کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *