آخرین اخبار

در همنشینی با مردم شهر گز مطرح شد: دغدغه بیکاری جوانان از معضلات اصلی کشور است

حماسه سازان، شنبه ۹۵/۴/۱۹، برنامه همنشینی با حضور نماینده مردم شریف شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر گز برگزار شد. پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء امام جماعت محترم مسجد ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از […]

اشتراک گذاری
27 تیر 1395
کد مطلب : 22545

حماسه سازان، شنبه ۹۵/۴/۱۹، برنامه همنشینی با حضور نماینده مردم شریف شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر گز برگزار شد.

پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء امام جماعت محترم مسجد ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از حضور مسئولین در این محله و اهتمام آنان به رفع مشکلات موجود تشکر کرد.

وی در ادامه مطالبات مردمی پیرامون مسائلی از قبیل تسریع در راه اندازی اتوبان شهید اشراقی و بیمارستان گز و نبود پزشک متخصص، معضلات و بیکاری جوانان، رفع مشکلات آب شرب گز و پیگیری طرح حمایت از ۶ میلیون نفر از کار افتاده را بیان گردید.

آقای حاجی نیز در سخنانی ضمن سپاس و قدردانی از مردم خوب شهر گز، به معضلات موجود در حوزه قاچاق کالا، ازدیاد مهاجرین و اتباع خارجه در شهرستان و به تبع آن تأثیر آن بر افزایش نرخ بیکاری اشاره کرد و اذعان داشت: نبود فرصت شغلی و سرازیر شدن خیل جوانان تحصیل کرده بیکار در سال های اخیر، تبدیل به دغدغه ای در سطح ملی شده و این وضعیت بسیار نگران کننده است.

عضو کمیسون برنامه، بودجه و محاسبات ضمن اشاره به میزان پیشرفت پروژه های شهید اشراقی، روند اجرایی پروژه آب و کمبودهای درمانگاه گز، راه اندازی جاده گز به سین را منوط به تخصیص و تأمین اعتبار توسط دولت عنوان کرد.

ایشان ضمن ارائه گزارشی در خصوص طرح حمایت از ۶ میلیون نفر از کار افتاده و پیگیری های انجام شده، به سؤالات حاضران پاسخ گفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *