آخرین اخبار

تقدیر و تشکر معاون رئیس جمهور از حاجی

حماسه سازان ، دکتر محمد باقر نوبخت با حضور در محل کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تقدیم لوح تقدیر، از زحمات حسینعلی حاجی تشکر کرد. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در لوح تشکر خود خطاب به نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه […]

اشتراک گذاری
04 خرداد 1395
کد مطلب : 22063

حماسه سازان ، دکتر محمد باقر نوبخت با حضور در محل کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تقدیم لوح تقدیر، از زحمات حسینعلی حاجی تشکر کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در لوح تشکر خود خطاب به نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی آورده است:

 

برادر ارجمند جناب آقای حاجی دلیگانی

نماینده محترم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات

مجلس محترم شورای اسلامی با تصویب قوانین لازم در جهت رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و استقلال و عزت ملی دارای نقش و جایگاه بسیار خطیر و زمینه ساز حرکت دولت به سوی توسعه و تعالی کشور می باشد. در این راستا کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در دوره نهم به عنوان کمیسیون تخصصی در تصویب برنامه، بودجه و نظارت بر آن تلاش شایسته ای را مبذول داشته است. لذا بر خود لازم می دانم از همکاری های خالصانه و مجدانه جنابعالی در تصویب لوایح دولت در امر برنامه ریزی و بودجه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان استمرار توفیق خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) را برای آن عزیز مسألت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *