آخرین اخبار

آزادراه شرق اصفهان بعد از اختلافات و پیگیری متعددی که در وزارتخانه انجام شد

نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادراه شرق اصفهان بعد از اختلافات و پیگیری متعددی که در وزارتخانه انجام شد به گزارش صاحب نیوز؛ حسینعلی حاجی دلیگانی آیین افتتاح آزادراه شرق اصفهان با توضیح اینکه بهره برداری از این پروژه با مشکلات زیادی رو به ‌رو […]

اشتراک گذاری
29 آبان 1399
کد مطلب : 44202

نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادراه شرق اصفهان بعد از اختلافات و پیگیری متعددی که در وزارتخانه انجام شد

به گزارش صاحب نیوز؛ حسینعلی حاجی دلیگانی آیین افتتاح آزادراه شرق اصفهان با توضیح اینکه بهره برداری از این پروژه با مشکلات زیادی رو به ‌رو بودیم، اظهار کرد: امروز یکی از روزهای به یاد ماندنی برای افرادی است که سال‌ها در این محور تلاش کردند و با وجود اختلافات به وجود آمده بر سر اجرای پروژه به هر حال امروز این طرح مهم به بهره ‌برداری رسید.

نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از اختلافات و پیگیری متعددی که در وزارتخانه انجام شد، باید از وزیر راه نیز تشکر کنیم، نقش وزراتخانه بسیار مهم و مشکلات پیمان ‌کاران نیز بسیار زیاد بود؛ بارها مشکلاتی برای رانندگان به وجود می‌آمد و حقوق کارگران عقب می‌افتاد، شهرهای همجوار نیز سختی بسیاری کشیدند تا در نهایت این پروژه به اتمام رسید.

وی افزود: ادامه این پروژه امری ضروری است که در زمینه ساماندهی حاشیه این پروژه نیز برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود و  ساماندهی محور حبیب‌آباد باید انجام شود که این محور اعتبار دارد و باید هر چه زودتر ساماندهی شود.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه برای جاده حبیب‌آباد نیز جلسه‌ای گذاشتیم، اضافه کرد: هر هفته در این محور یعنی اصفهان به اردستان مشکل فراوانی داریم از قبیل این که رمپ‌ها و پل‌هایی که باید باشد، وجود ندارد و باید به آن رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: اقدام دیگر که لازم است انجام شود پروژه متروی ما است که باید دنبال شود؛ همچنین پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان نیز مهم است.

نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار با توضیح اینکه ۷۰ هزار نفر از مردم دو شهر دستگرد و دولت آباد درخواست دارند کاهش ارتفاع را دارند، خاطر نشان کرد: ارتفاع این پروژه اخیرا به یک هزار و ۵۰۰ متر رسیده  و حدود سه تا چهار کیلومتر است تا مانند قطار تهران از زیر زمین برود که اثری از آن روی زمین نباشد.

وی در پایان گفت: یک محلی برای خدمات رفاهی و گردشگری و و دو روستای محرومی در کنار این آزاد راه وجود دارد که آمادگی برای سرمایه‌گذاری مستعد را دارند و عمده این آزاد راه در حوزه شهرستان برخوار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *