آخرین اخبار

آقای حاجی : مردم روز جمعه به دنیا نشان می‌دهند که ید واحده‌اند

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو گفت: هرکس که ایرانی است و کشور و نظامش را دوست دارد باید از حق انتخاب خود استفاده کند. حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: اکنون دنیا ما را رصد می‌کند و […]

اشتراک گذاری
23 خرداد 1392
کد مطلب : 9565

985729_259انتخابات

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو گفت: هرکس که ایرانی است و کشور و نظامش را دوست دارد باید از حق انتخاب خود استفاده کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: اکنون دنیا ما را رصد می‌کند و اگر آنها ببینند همه یکپارچه و متحد برای اعتلای کشور و نظاممان به صحنه آمده‌ایم، حساب ویژه‌ای روی ما بازخواهند کرد.

وی اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه به دنیا نشان می‌دهد که مردم کشور ما ید واحده هستند و ضربه ناپذیرند و در این صورت فشارها در کشور ما کم می‌شود و می‌توانیم ثمره ایستادگی‌هایمان را ببینیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر ومیمه /برخوار در مجلس با بیان اینکه سبد رای اصولگرایان در مجموع خیلی خوب است، یادآور شد: در عرصه بین‌الملل داشتن رای بالا نشانگر اقتدار بیشتر روسای جمهور است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *