آخرین اخبار

حاجی درجمع مردم دولت آباد: همه مسئولین، همه قوا باید نوکر و خادم این مردم باشند و ما هیچ شأنی جز خدمتگذاری به این مردم نداریم.

حماسه سازان؛ نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۲ بهمن ماه ۹۵ و پس از شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شاهین شهر، گز برخوار و خورزوق در شهر دولت آباد حضور یافت و در جمع مردم ولایتمدار […]

اشتراک گذاری
25 بهمن 1395
کد مطلب : 25037

حماسه سازان؛ نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۲ بهمن ماه ۹۵ و پس از شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شاهین شهر، گز برخوار و خورزوق در شهر دولت آباد حضور یافت و در جمع مردم ولایتمدار این شهر به ایراد سخن پرداخت.

آقای حاجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امام خمینی (ره) بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی از ملت ایران به خصوص مردم غیرتمند حوزه انتخابیه خود به خاطر حضور پر شور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم و دهم به حضور مقتدرانه مردم اشاره و این حضور را بر گرفته از تفکر انقلابی مردم دانست و افزود: پیروزی مردم در مقابل رژیم ستم شاهی در سال ۵۷ و پیروزی در جنگ تحمیلی حاصل تفکر انقلابی است.

حسینعلی حاجی با تأکید بر قرارداد هایی که در ۲۰۰ سال گذشته باعث جدایی بخشی از سرزمین ایران شده بود، به قرار داد امضاء شده توسط شاه ملعون در سال ۱۳۵۱ و جدایی استان شیعه نشین و نفت خیز بحرین از پیکره کشور، اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: برای اولین بار در تاریخ این کشور و در هشت سال جنگی که به کشور و مردم ما تحمیل کردند به علت وجود تفکر انقلابی پیروز شدیم و حتی یک وجب از خاک سرزمینان را هم از دست ندادیم.

وی تفکر انقلابی را باعث ایستادگی در مقابل تهاجم، شبیخون، ناتوو قتل عام فرهنگی علیه جوانان عنوان و اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی تا کنون استمرار داشته است و ان شاءالله به دست صاحب اصلی آن، حضرت حجت ابن الحسن (عج) خواهد رسید، به خاطر این نوع  تفکر بوده و کسانی که در این مسیرند هیچ گاه با شکست روبرو نشده اند.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی گستره جغرافیای استراتژیک و راهبردی ایران رااز دریای مدیترانه تا باب المندب و تا دریای سرخ بیان نمود و افزود: وظیفه همه ما حفظ تفکر انقلابی در خود وتعمیم و گسترش آن در دیگران است تا از این طریق بتوانیم رسالتی که در مقابل شهدا داریم را انجام دهیم.

وی حضور ده ها میلیونی مردم در این راهپیمایی را باعث ناراحتی استکبار جهانی دانست و گفت: پیام مردم با حضور پر شور خود به آمریکای جنایتکار این است که ما زیر بار زور و سلطه نخواهیم رفت.

آقای حاجی وظیفه مسئولین در قبال حضور پر رنگ مردم در یوم الله ۲۲ بهمن را، به کار گیری تمام امکانات کشور در رونق کسب و کار و بهبود وضعیت معیشت مردم بیان نمود و افزود: مردم دلشان از حقوق های نجومی و یا به فرمایش مقام معظم رهبری حقوق های ناعادلانه خون است، لازم است مسئولین روحیه مردم داری را فراموش نکنند، بدانند مردم کارفرما هستند و مسئولین پیمانکار، مردم دستور می دهند و همه مسئولین باید عمل کنند، همه مسئولین، همه قوا باید نوکر و خادم این مردم باشند و ما هیچ شأنی جز خدمتگذاری به این مردم نداریم.

حسینعلی حاجی در پایان به تعریف نظام محاسباتی مسئولین بر اساس تفکر انقلابی تأکید و گفت: اگر نظام محاسباتی ما خدای نکرده غیر انقلابی باشد، غربی باشد، لیبرالی باشد، طبیعتا نمی توانیم این مردم انقلابی را درک کنیم، نمی توانیم خواسته های به حق این مردم را پاسخ دهیم، نمی توانیم از ظرفیت ها و امکانات نیروی انسانی این کشور و این ملت در راستای خدمت به آنها استفاده ببریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *