آخرین اخبار

گزارش عملکرد در روستای محروم موته

حماسه سازان ،نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۹۴/۶/۱۳پس از انجام برنامه ملاقات مردمی در دفتر بخش میمه ، راهی روستای موته شد تا در جمع خواص این روستا گزارشی از عملکرد دوره نمایندگی خود ارائه کند. حاجی پس از تشریح اقدامات انجام شده در […]

اشتراک گذاری
19 شهریور 1394
کد مطلب : 19335

حماسه سازان ،نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۹۴/۶/۱۳پس از انجام برنامه ملاقات مردمی در دفتر بخش میمه ، راهی روستای موته شد تا در جمع خواص این روستا گزارشی از عملکرد دوره نمایندگی خود ارائه کند.

حاجی پس از تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قانونگذاری و نظارت و پیگیری های منطقه ای ، وجود معدن طلا و پایگاه حیات وحش موته را یک فرصت ارزیابی کرد و گفت: بارها اعلام کرده ایم که چرا مردم این روستا را در یک محدوده ، محصور کرده اید و بجای اینکه از این فرصت برای اشتغال و رفاه مردم موته استفاده کنید در جهت آزار و اذیت آنها برنامه ریزی می کنید.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس نهم به پیگیری های صورت گرفته و اشتغال چند نفر از جوانان روستا در معدن طلا اشاره کرد و افزود: دلیلی ندارد وقتی هنوز بیش از ۹۰ نفر جوان بیکار در موته هست از شهرستان های اطراف ، کارگر ساده در این معدن مشغول شوند این ظلم به مردمی است که ضایعات زیست محیطی این معدن را تحمل می کنند.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه برخی از مشکلات مطرح شده را از طریق تلفن با مدیران کل استان پیگیری کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *